Dag 25: aankomst Cusco en rustdag

15 april 2017 - Cusco, Peru

Om 4u vanochtend zijn we aangekomen in ons hotel in Cusco. We zijn meteen naar bed gegaan omdat we allemaal doodop waren.
Om 10u werd ik wakker. Eigenlijk nog veel te vroeg! Maar ik kan de rest van de dag nog rustig aan doen.
We kregen van het hotel een schaal fruit en een tosti. Erg lekker! En zeker welkom!
Ik had vooral heel erg dorst! Mijn water was op. Dus kocht in het hotel een nieuwe fles.

Daarna ben ik even buiten gaan zitten en heb alle reisverslagen bijgeschreven. Het is zalig weer vandaag! Lekker warm! Love it!

Wanneer ik voelde dat ik wat moe werd ben ik binnen even op bed gaan liggen. Heb alle foto's over gezet en geüpload.

Normaal zouden we rond 15u naar de stad gaan, maar ineens begon mijn buik raar te doen. Ik had krampen en ja hoor, daar kwam de diarree...

Ik voelde me echt met de minuut slechter worden en ben in bed gekropen. Waarschijnlijk is het de vermoeidheid die tegen mijn lichaam zegt: STOP!
Dus dan maar even luisteren naar mijn lijf!
Ik heb de hele namiddag geslapen. Ik werd pas wakker toen Heleen, Luana en Dominique terug kwamen van de stad.

Daarna heb ik mijn rugzak gemaakt voor morgen en zijn we wat gaan eten.
Na het eten heb ik de taxi terug naar het hotel genomen en ben gaan slapen. De andere dames zijn nog op stap gegaan.

1. Sonia:
    16 april 2017
    Wat een leuke verhalen allemaal, echt tof om te kunnen meelezen, was wat achterop geraakt maar nu weer terug helemaal bij.