Dag 18: aankomst Cusco

8 april 2017 - Cusco, Peru

Ik heb kei goed geslapen op de bus! Bijna de hele nacht door! Ik ben alleen FF wakker geworden toen de bus heel snel door de bochten ging en we van links naar rechts door elkaar geschud werden.
Om 7u vanochtend gingen de lichten in de bus weer aan en moesten we onze dekentjes en kussens terug geven.
Om half 8 kwamen we dan aan in Lima.
Al snel konden we onze bagage ophalen en bestelden we een taxi naar de luchthaven. Gisteren kregen we een mail van de maatschappij dat onze vlucht een uur vervroegd werd. Ipv half 2 zouden we vertrekken om half 1! Om 9u stonden we op de luchthaven. We zijn eerst een ontbijt gaan eten. Daarna hebben we wat rondgelopen tot we onze bagage konden gaan inchecken. Om half 10 zat er dan iemand aan de Bali om onze bagage in te checken! Die waren we ook weer kwijt! Uiteindelijk konden we naar boven en hebben nog wat rondjes gelopen en winkeltjes bezocht tot duidelijk werd welke gate we moesten hebben.
Rond half 12 was het dan eindelijk zover! We konden naar de transfer zone. We hebben snel afscheid genomen van Vanessa. Zij zou om 20u een vlucht naar huis nemen, en wij vliegen door naar Cusco om de Salkantay trail te gaan wandelen.

Om 10 voor 12 konden we boarden en met de bus werden we gebracht naar het vliegtuig. En dan konden we eindelijk vertrekken!!!
Na een uurtje zijn we geland in Cusco, hebben een taxi genomen naar het hotel en ons daar wat opgefrist, gerust en uitgepakt.
Vanavond gaan we nog een hapje eten en dan een dansje placeren.