Dag 11: rustdag

1 april 2017 - Ayacucho, Peru

We hadden besloten om vandaag uit te rusten. 's ochtends een lekkere douche te nemen en dan gewoon chillen. De dag begon goed! Geen water! Daar ging onze douche! Daar baalde ik wel van, want mijn voeten waren vies van de avond ervoor in de discotheek.

We hadden vandaag wat foto's op de computer gezet, de blog bijgewerkt, onze facebook pagina bijgewerkt, dan naar de winkel gegaan om water te halen en een burger gaan kopen op plaza d'armaz

Daarna nog wat geslapen en uiteindelijk opnieuw gaan avond eten. Ik had nog een outfit nodig om op stap te gaan, dus nog een rok gekocht en een topje aangezien mijn topje dat ik bij had vuil was en we vandaag niet konden wassen door gebrek aan water.

We zijn dan terug naar het hotel gegaan om ons op te frissen en een uurtje te slapen zodat we vannacht tot in de vroege uurtjes konden feesten.

Uiteindelijk om 12u vertrokken naar de discotheek. Man wat was het leuk daar!!! We hebben zo zalig gedanst! Die Peruaanse mannen kunnen er wat van! Zoals ze hier dansen heb ik nog nooit gedanst! Hier danst ook iedereen met iedereen. Ik heb nog nooit zoveel gedraaid en geshaked als vannacht! We werden ook de hele avond getraceerd op Pisco, de locale alcoholische drank hier in Peru. Die ging ontzettend vlot binnen!

Rond een uur of 3 besloot ik dat het echt wel genoeg was en ben ik terug naar het hotel gegaan. Ik kon nog amper op mijn benen staan, maar uiteindelijk was de discotheek hier maar om de hoek dus we waren snel thuis.

Tien minuten nadat wij binnen waren zijn ook Heleen en Luana binnen gekomen. Die waren we enkele uren voordien uit het oog verloren.